Dagens måsten,bör och ska !

Måsten: De gick galet bra på engelska redovisningen muntligt för hela klassen ! sjukt stolt :)

Bör titta upp mina knakande höfter?så var hos sjukgymnasten idag , kul att mina ben går i ytterläge? och att jag nu måste stärka de samtidigt som jag måste tänka på hur jag sitter och hur jag står ?:S.

Ska nu ta en dusch och sen titta på tv efter ett hårt men sjukt roligt danspass med Break tjejerna :)

_________________________________________________________________________________________________
Maria:Jag finns på mobilen men ännu hellre i verkligheten !
Jozzan. De blir bäst så Larzzon
Maria: A de brukar vara en fördel ! :).
_________________________________________________________________________________________________



I want to se you smile again ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback