Detta fyllde min dag med energi ! <3


Jag bara gråter och ryser för jag är så sjukt stolt över Rebecka Aronsson , Några vet kanske vem hon är ?!. Jag har hört om henne från vänner som känner henne. Och jag har alltid förvånats över hennes livsenergi och viljan att aldrig ge upp trots hennes cancer.. Först nu när jag läste hennes blogg och familjens bloggar så förstår jag verkligen hur stort de är!

Jag känner tyvär inte dig Reecka men jag önskar att jag gjorde ! de finns få som dig och du är stark ska du veta! du har glimten i ögat och leendet på läpparna ! jag hoppas allt blir så bra som de kan bli ! kämpa på <3
Jag tänker på dig

Läs hennes blogg !
http://rebeccamariaaronsson.blogg.se/




Din energi smittade av sig ! ,<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback