Vilken underbar dag <3

Vaknade upp med världens energi och var superglad ! Den känslan hållde i sig hela dagen.Hade nästan för mycket energi imorse ? :S. Gött att vardagen rullar på i alla fall.

Åkte in till gymnasimässan oh mötes där av broschyrer med mig på framsidan, hahaha , Jag representerar handel på elof lindälv tydligen?!. Shiieett vilken schock jag fick alltså xD. Men den vistelsen varade inte länge åkte hem med några klasskompisar istället :).

På eftermiddagen tog jag en cykel tur runt bräckan med lillebrorsan på en näst intill punkterad cykel (Y)
Nu har jag precis kommit upp från ett långt , långt , långt bad har också fixat en kopp te :)<3

Jag tänker vänta och se vad som sker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback