Låter som en bra dag! <3

God morgon god morgon :)
Igår träffade jag Adam och så kom Elin till Fjärås, de blev en sväng till "kompis gungan" de är ungefär så myckte som hände i lilla fjärås!. Men ska inte klaga de blev en rolig kväll! Sen tittade jag på en grymt bra film på tv3 som jag somnade till. Imorse kommer lillebror gråtandes och säger att han inte har några skor för de har försvunnit i vår skotävling som jag berättar mer om någon annan gång.

Men han var i alla fall helt förstörd och de slutade med att han gick iväg i foppa tofflor. stackarn!. men nu har jag vaknat till och fått på mig kläder och käkat frukost och tänkte nog dra mig mot praktiken snart. frågan är om de blir moppe eller buss? Hmm..

Aja, vi får se när jag skriver nästa gång, slutar ju klockan 6 idag och då är de någon klasstäff och sen hem till 90210. Aa! De låter som en bra dag,

Puss hajjee !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback